آشنایی با یک بیماری عفونی که طولانی تر کودکان لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی آن مبتلا میشوند .

سه شنبه 30 خرداد 1396
7:09
Cervantes Chan




آبله مرغان نوعی بیماری ویروسی خفیف و قابل سرایت بوده و عفونت مغز و التهاب عضله قلب از دلایل این بیماری می باشند .

یک دکتر همگانی اظهار‌کرد : عفونت مغز و التهاب عضله قلب از عوارض ویروس آبله مرغان است .

نیلوفر اکبرزاده افزود : آبله مرغان یک بیماری خفیف و قابل سرایت است که توسط نوعی ویروس تولید می‎شود .

وی اظهار کرد : این بیماری می‎تواند در هر سنی فیس دهد اما در کودکان شایع است .

اکبرزاده با اشاره لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی این‌که درد شکمی یا احساس ناخوشی که یک تا دو روز طول می‎کشد از نشانه ها این بیماری است , بیش تر کرد : این علائم در کودک ها خفیف اما در بزرگسالان شدیدتر است .

او با بیان این‌که از علامتها دیگر این بیماری تاول در نواحی دوچندان وسیعی از پوست , داخل دهان , گلو و پوست سر است , خاطرنشان کرد : این تاول‎ها طی 24 ساعت می‎ترکند و در محل آن دلمه تشکیل می‎شود .

این پزشک همگانی لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی علت‎های عفونت یا این که ویروس آبله مرغان اشاره کرد و گفت : این ویروس از خط مش قطره‎های ریز در هوا یا این که تماس با ضایعات پوستی از فرد بیمار انتقال می‎یابد .

اکبرزاده اضافه کرد : یک کدام از عوامل ارتقا دهنده خطر استعمال از لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشیهای سرکوب دستگاه ایمنی تن است .

او بابیان این‌که التهاب یا عفونت مغز , التهاب عضله قلب , آرتریت یا این که التهاب مفصل از عارضه ها احتمالی ویروس آبله مرغان است , خاطرنشان کرد : این بیماری بیشتر در بزرگسالان صورت می‎دهد و در مجموع در خردسالان کم‎خطر است .

این پزشک معالج عمومی با بیان این‌که برای این بیماری معالجه خاصی چهره نمی‎گیرد , افزود : درمان با انگیزه تخفیف علامتها انجام می‎شود که لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی کار گیری از کمپرس یخ برای کاهش خارش تجویز می‎شود ; چرا که خاراندن ضایعات باعث زخم شدن و عفونت پوستی می‎شود &# پیکرتراشی ;


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]