لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشیــــی

جمعه 2 تير 1396
22:42
Cervantes Chan



به طور کلی مصرف زیاد مایعات علی الخصوص در طول غذا , خوردن سوپ , آش , هنداونه , خربزه و طالبی در فصل گرما و لبریز نمودن شکم از عوامل باد کننده ی آن مانند حبوبات بسیار , سالاد بسیار و میوه ی دوچندان , جملگی در حجم فراوان این نواحی مؤثر میباشند .

روشن است که بانوان بایستی بیش تر از آقایان در نگهداری و مراقبت نواحی دقت نمایند . چرا‌که تغییرات آنابولیکی در زمان بارداری و تغییر و تحول شکل رحم از لحظه مسدود شدن نطفه تا فرایند دوران بارداری و سرنوشت وضع حمل در تغییر‌و تحول صورت این نواحی زیاد مؤثر واقع می‌گردند .

وسیع شدن شکم و پهلو در اثر بی مبالاتی می تواند به تغییر شکل در لگن خاصره و چرخش این ناحیه و فروریختگی حیطه مهره های کمری منجر گردد . دردهای کمری خانم ها در دوران بارداری بجهت سنگینی جنین و تغییر صورت نواحی شکم و پهلو و مهره های کمری به همین موضوع بر می‌گردد . گهگاه این دردها تا عصر بعد از زایمان نیز ادامه می‌یابد .

زمانی گیاه بالا رونده ای را میبینیم که در حال منحرف شدن است , همت میکنیم چوبی به آن آتل کنیم تا کم کم گیاه صاف شود . این نظیر به مثابه راهپیمایی , تکان و عاقبت ورزش است که می تواند قد خمیده ما‌درها و درد کمر آن‌ها‌را به حالت نرمال و تناسب اندام بازگرداند .

همگی ی اینها نمونه هایی از ناهنجاریهای جسمانی در قالب ارتقا لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی و عدم تناسب است که می قدرت با رعایت اصول پزشکی و ورزش و مصرف عوامل چربی سوزهای بی ضرر و زیان از درجه ی درد آن ها کاست و یا به طور کل از آن خلاص شد .

امیدواریم در آتی ای خیر چندان دور به پشتوانه ی تفکر علمی افراد , مطب پزشکان خالی از بیمار شود . البته یک پزشک با وجدان به سالم جامعه می اندیشد . به این ترتیب خوب تر است پیش از آنکه به تفکر او باشید , به تن درستی خود بیاندیشید .

● سوء فایده از احساسات جهت هدف های سودجویانه ( نگاهی به چالش لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی )


امروزه لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی و ارتقاء لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی به معضل بزرگی تبدیل شده و میلیونها انسان را در دنیا رنج می دهد . لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی غیر از این که ظواهر آدم را نامتناسب و زشت جلوه میدهد , بیماریهای خاصی را نیز درپی دارااست .

از طرف دیگر , عدم آگاهی کافی مردم در امر تغذیه و عدم انتخاب روش مناسب برای کاهش لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی , عارضه دور از شوخی تری را درپی خواهد داشت . بیماریهای دیابت , کبد , یبوست و التهاب روده ی بلندمرتبه , اختلالات کم عقل , تنگی نفس , تورم پاها , واریس , بیماریهای کلیوی , سرطان پستان و رحم , کرم خوردگی دندان , فتق دیافراگمی , التهاب و درد مفاصل , ایجاد موهای زائد و . . . از جمله بیمارهای ناشی از لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی به شمار میروند که در غایت باعث کاهش ارتفاع قدمت و مرگ زودرس می شوند . ظواهر نامتناسب و مبتلا به اشکال بیمارهای مورد اشاره , اشخاص تپل را نگران کرده و آنان را به تکاپو وا می دارد , به طوری که می‌خواهند در کوتاهترین زمان ممکن , به هر طریقی که شده , لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی خویش را کاهش دهند و از این مخمصه نجات یابند .

با ارتقاء روز افزون لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی , طریق های مختلفی نیز برای معالجه آن ارائه می گردد که بیش تر آن ها , غیر علمی و غیر مجاز هستند و توسط اشخاص و گروه های سودجو و فاقد صلاحیت , با تبلیغات پهناور و گول زننده اعمال میگردند .

اضطراب و نگرانی اشخاص لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی از یک طرف و عدم آگاهی کافی آن‌ها درخصوص روش مناسب برای کاهش لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی منجر می شود تا بیماران جذب تبلیغات سوء و مخرب شوند و به این افراد و شرکتها رجوع و برگشت کنند . به کار گیری از روشهای غیر علمی و غیر مجاز برای کاهش لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی , خویش تبعات و پیامدهای خطرناکی را برای اشخاص لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی درپی دارااست و بر ایرادات وی آن ها ( لیپوماتیک , پروتز سینه , پیکر تراشی و ابتلا به آن ) می افزاید و به نترسی می توان بیان کرد , تلاش اشخاص در مراجعه به‌این گروه ها و روشهای غیر مجاز متعدد یا این که بی نتیجه میماند یا این که با نتایج کوتاه برهه زمانی ملازم است .


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیپوماتیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]